  • Data: 2004-05-10 14:14:49
    Temat: Re: Telekomunikacja, było: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Nie przekonuje mnie to.
    > Nie widzę żadnego problemu w przyjęciu rozliczeń takich jak są teraz w
    > sieci
    > stacjonarnej. Nie musisz wiedzieć gdzie ktoś jest jak do niego dzwonisz,
    > to operator nalicza Ci odpowiednią opłatę.

    I w tym momencie cena za połączenie zależałaby od miejsca pobytu
    delikwenta, a dokładnie od stawek tego drugiego operatora.
    W zależności od tego, czy byłbym w Idei, Erze czy Plusie raz zapłaciłbyś
    więcej a raz mniej.
    To się nie da.
    A wyobraź sobie, że jestem w Japonii. Kto płaci za połączenie? Wg twojej
    teorii to ty. No to powodzenia.