eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTela2- częste problemyRe: Tela2- częste problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tela2- częste problemy
    Date: Thu, 20 Mar 2008 23:38:05 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <frup0c$887$1@news.onet.pl>
    References: <e...@5...googlegroups.com>
    <fruftm$db3$1@news.onet.pl>
    <b...@n...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 67.76.classcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1206052684 8455 195.150.76.67 (20 Mar 2008 22:38:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Mar 2008 22:38:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: G/a+7lcZXN5mdis97dGJDRy1a8HEt45V
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:523062
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wina tkwi po stronie Tele2.

    W takim razie to Tele2 zrywa umowę z Tobą nie dostarczając Ci internetu zgodnie
    z umową i w związku z tym termin 36 miesięcy nie dotyczy. Tylko musisz mieć na
    to dowód w postaci zgłaszanych reklamacji.

    Później po bezsutecznych reklamacjach prostu wysyłasz do nich pismo informujące,
    że uznajesz, że umowa została zerwana z winy Tele2 i termin 36 miesięcy nie
    dotyczy. Powołujesz się na nieskuteczne reklamacje. Tylko wcześniej przeczytaj
    umowę, którą z nimi podpisałeś.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1