    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tekst na stronie www
    Date: Fri, 20 Sep 2002 22:39:30 +0200

    On Fri, 20 Sep 2002, Harmony Wroclaw wrote:
    [...]
    >+ umowy o pracę tylko zlecenie albo o dzielo z zastrzezeniem 41h dnia pracy -
    >+ i ten moj znajomy tez tak ma). Na to kolesie poszli i wrocili po tygodniu i
    >+ pokazali szefowi strone na której opisywali jego firmę, to że zatrudnia
    >+ ludzi i nie daje im umowy o pracę, że nie placi zleceniobiorcom itp.
    >+ Ostrzegli go ze strona ta moze zostac zaindeksowana w wyszukiwarkach, a
    >+ linki do niej dostaną wszystki firmy wspolpracujace z firma X. Na to on mówi
    >+ że ich oskarży. A oni smieja mu sie w twarz i mowia ze nie ma szans, bo to
> [...]

    Nie jestem prawnikiem, ale to kancelaria prawnicza (AFAIR
    Jachnicki czy podobnie) po zakazie sądowym (tj. nakazie
    zdjęcia treści zaskarżonej do sądu jako "szkalujaca")
    umieścił na stronie link "do amerykanów którzy zainteresowali
    się sprawą" :>
    A kiedy dostał nakaz zjęcia ze strony linku - zrobił to.
    Zamiast linku pojawił się *tekst* w stylu: "HTTP://www..." :)
    Lege artis (czy jakoś tak ;)) !

    Pozdrowienia, Gotfryd