  • Data: 2002-09-20 21:49:07
    Temat: Re: Tekst na stronie www
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Sep 2002, JarekT wrote:

    >+ > Nie jestem prawnikiem, ale to kancelaria prawnicza (AFAIR
    >+ > Jachnicki czy podobnie) po zakazie sądowym (tj. nakazie
    >+ > zdjęcia treści zaskarżonej do sądu jako "szkalujaca")
    >+ > umieścił na stronie link "do amerykanów którzy zainteresowali
    >+ > się sprawą" :>
    >+ Co to znaczy, że Amerykanie zainteresowali się sprawą?

    No... nieznani osobiście (jak rozumiem) p. Jachnickiemu
    osobnicy skopiowali starą stronę kancelarii, udostępnili
    i opatrzyli dodatkowymi komentarzami. Zdaje sie że jakoś tak
    to było :)

    >+ > A kiedy dostał nakaz zjęcia ze strony linku - zrobił to.
    >+ Kto w Polsce i wg jakiego prawa może nakazać usunąć ze strony link?

    Sąd. A przynajmniej tak zrobił; jakby taki nakaz był
    bezprawny to pewnie p. Jachnicki by nie odpuścił :)
    Orzekając że jest to udostępnianie (ułatwianie dostępu)
    do strony o charakterze naruszającym prawo (tu: powoda,
    który zwrócił się do sądu o ochronę dóbr).

    >+ Badzo interesują mnie tego typu zagadnienia prawne - jeśli mógłbyś podać jakieś
    >+ szczegóły (może na priva?), to bardzo proszę.

    A poczytaj co nieco u źródła:

    http://www.jachnicki.pl/index.php?ver=1&p=1&em=8

    Na dole jest link do geocites... na której "nieznani sprawcy"
    dziękują p. Jachnickiemu że się "przyczynił"...
    -:)

    Opisu całej historii już nie widzę :(

    Pozdrowienia, Gotfryd