  • Data: 2002-09-20 12:14:35
    Temat: Re: Tekst na stronie www
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Muran <t...@m...com> napisał(a):

    > Chcę zrobić antyreklamę firmie, która leci sobie ze mną w ... od 2
    > miesięcy.
    > Chcę opisać spychologię stosowaną, bezczelność pracowników firmy,
    > niekompetencję, kłamstwa, olewactwo itp.
    >
    > Nie chcę aby ktoś z tej firmy wziął ten paszkwil za formalne
    > oskarżenie. Bo to nie ma być oskarżenie tylko przestroga.
    > A żeby to było jasne dla czytelnika już na samym początku, chcę
    > wiedzieć o zasadach klasyfikacji takiego tekstu, po to aby własnie we
    > wstepie umieścić info o rodzaju dokumentu.
    > Nie chcę po prostu aby ktoś z "reklamowanej" firmy pobiegł z płaczem
> [...]

    Moim zdaniem jeśli za swoje słowa beirzesz pełną odpowiedzialność (podpisując
    się imieniem i nazwiskiem) oraz opiszesz prawdę a także w tekście tym nie
    naruszysz na przykład prywatności osób to nie popełnisz przestępstwa
    pomówienia. Jednakże musisz się liczyć z tym, że w razie czego będziesz
    musiał udowodnić to przed sądem.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl