  • Data: 2008-11-11 14:36:29
    Temat: Re: Takich jak TY sterylizujemy dla twojego dobra.
    Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 13:10, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Ja się tylko zapytam: kto jej potem to dziecko wychowywał. Ona sama je
    > wychowywała, czy tym obowiązkiem byli obarczeni jej rodzice?

    W wychowaniu dziecka tej znajomej (szczególnie w pierwszym okresie)
    pomagała dość intensywnie jej najbliższa rodzina, czasami nawet
    przesadnie.
    Gdyby nawet doszło do sprawy to moim zdanie, lekarze, którzy podjęli
    się sterylizacji prawdopodobnie uniknęli by odpowiedzialności, prawnie
    odpowiedziała by jej najbliższa rodzina i to najbliżsi mogli by
    stracić pracę w służbie zdrowia a wytworzony szum medialny na pewno
    dobrze nie wpłynął by na rodzinę.

    Dziewczyna jest sprawna intelektualnie nie ma ograniczonej zdolności
    do czynności prawnych.
    Przez to tylko, że jest ta dziewczyna ma dość poważne stopień DPM,
    traktowana była nawet okrutnie przez jej własnego ojca (16 lat temu
    celowo oblana wrzątkiem), (bita przez byłego męża ) a w szpitalu w
    trakcie porodu jak przedmiot.

    Sprawa wydała się całkiem przypadkiem, od życzliwej osoby, która
    wyjawiła tajemnicę rodziną,
    z drugiej strony gdyby ta dziewczyna miała więcej dzieci, może
    finansowo i wychowawczo nie wydoliłaby.

    Ostatnio w Gazecie Wyborczej, pisano o wysterylizowanej Romce w
    Czechach, której nie udało się wywalczyć odszkodowania!

    Wydaje mi się, że to ot taka śmierdząca sprawa, której może nie warto
    ruszać chyba, że dla satysfakcji
    okaleczonej dziewczynie.

    Pozdrawiam interpio