  • Data: 2023-06-13 23:13:51
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2023 o 21:50, Shrek pisze:

    > A to spoko - chodzić obserwować. Oczywiście nie policja - obywatele.

    Nikt im chodzić za nim i obserwować nie proponował. Skoro gość chodzi i
    kradnie, no to chyba inni będą widzieć.

    > Nie wiem. A co lotna brygada opozycji mogła że im antyterrorystów
    > ponośnikiem podesłaliście?

    Nie wiem, czy ogarnąłeś, że ja nikogo nigdzie nie wysyłałem.

    > I ludzi zaczepia i pluje...

    Największe zagrożenie z tego wypływa, że jeśli trafi na nieodpowiednią
    osobę, to może się coś złego zdarzyć. Ale widać gość jednak głupi nie jest.

    > Tu się zgadzam - natomiast jak już jest taki klient, że co drugi dzień
    > ląduje na komisariacie, to już można mu stałego kulsona przydzielić:P

    Pewnie można, tylko gdzie ich znaleźć?

    > A tu akurat trafiłeś jak k.o.mendant głośnikiem . Zatrzymania bez
    > podstaw pod schodami i okolicznych okolicznościach są tak na porządku
    > dziennym że aż już nikt nawet o nich nie pisze. I właśnie dlatego macie
    > taki chujowy piar - jak trzeba ruszyć dupę do patola to chuj i się nie
    > da. A pod schodami prześladujecie każdego kto się władzy nie podoba i
    > się da bez żadnego trybu.

    Dostrzegam pewien brak konsekwencji. Policja ma zły piar, bo
    dziennikarze nie informują o nadużyciach?
    --
    (~) Robert Tomasik