  • Data: 2023-06-14 20:55:10
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jun 2023 20:04:25 +0200, Shrek wrote:

    > Tak jak pisałem - monitoring sprawdzić, to pewnie od kamery do kamery by
    > się dało wyśledzić skąd wypełzł, a że po mieście pewnie nie łaził w
    > kominiarce i z siekierą w ręku to pewnie gdzieś by zostawił selfi.

    > Nie wiem jak w wieliczce ale u nas kamer jest tak nasrane, że jak nie
    > rozeznasz sytuacji wcześniej i nie zaplanujesz jak iść, to raczej jak
    > będą naprawdę potrzebowali cię znaleźć, to znajdą.

    Chyba jeszcze nie jest to poziom Londynu.
    We Wroclawiu raz mieli szczęscie, ale wydaje mi sie, ze są duze
    obszary, gdzie kamer nie ma.

> [...]
    > na nich pluje i kradnie. Problemem jest jak spotka "niewłaściwą osobę"
    > (ale jak robert zauważył kolo głupi nie jest) i dostanie wpierdol - dla
    > kulsona nie patusy są problemem bo w sumie co patus kulsonowi szkodzi, a
    > że ludzie chcą żeby kulson dupę do patusa ruszył albo co gorsza jak
    > kulson nie ruszy to obronią się sami:( W dupach się poprzewracało -
    > przecież on jest zajęty czekaniem do emki.

    > A jak myślisz? Jak poszukasz to znajdziesz - jakaś z 2010 roku. Nie wiem
    > kto ją wskazywał, ale raczej nie pis skoro w tvpis o tym mówili.

    Dokładnie.
    Ale żeby tak sie stało, to musiałaby policja wczesniej rozpoznac,
    o kogo chodzi, i bardzo zechciec złapać.
    A nie wygląda na to, aby wiedzieli.

    No chyba, ze jak piszesz - gdzies kamera sfilmowała bez kominiarki,
    ktos rozpoznał "dobrze znanego policji" młodzienca, i patrząc na wagę
    sprawy, postanowili złapać na gorącym uczynku.

    A moze jednak zwyczajnie przesunęli patrole, i czuwali blisko.

    J.