  • Data: 2023-06-14 21:24:11
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2023 o 20:55, J.F pisze:

    > Chyba jeszcze nie jest to poziom Londynu.

    Nie. Ale ciężko być dłużej niż kilkadziesiąt - do niskich kilkaset
    metreów poza zasięgiem, więc jakby napluł na schody a nie obywateli to
    by go znaleźli bez problemu.

    > Dokładnie.
    > Ale żeby tak sie stało, to musiałaby policja wczesniej rozpoznac,
    > o kogo chodzi, i bardzo zechciec złapać.
    > A nie wygląda na to, aby wiedzieli.

    > No chyba, ze jak piszesz - gdzies kamera sfilmowała bez kominiarki,
    > ktos rozpoznał "dobrze znanego policji" młodzienca, i patrząc na wagę
    > sprawy, postanowili złapać na gorącym uczynku.
    >
    > A moze jednak zwyczajnie przesunęli patrole, i czuwali blisko.

    Obstawiam że żabki mają system włamaniowy więc po drugim razem
    stwierdzili że może mają doczynienia z debilem i wpadnie trzeci raz - to
    dołożyli przycisk antynapadowy (albo mają w standardzie) i monitoring
    dostał telefon bezpośrednio do dyżurnego. Jakby nie był debilem to
    poszedłby do innej i dalej sobie spokojnie hasał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!