eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost] › Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 04 Nov 2013 15:55:23 +0100
    From: p47 <k...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    References: <l55tgp$lbm$1@news.vectranet.pl>
    <6...@g...com>
    <5276d247$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52777146$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57rvd$se1$1@node2.news.atman.pl>
    <52778e25$0$2282$65785112@news.neostrada.pl> <l58c4t$8j2$2@dont-email.me>
    In-Reply-To: <l58c4t$8j2$2@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131103-1, 2013-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 47
    Message-ID: <5277b55d$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: biskupia.gts.entel.pl
    X-Trace: 1383576925 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2276 217.153.175.85:25958
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:731055
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-11-04 15:49, witek wrote:
    > p47 wrote:
    >>
    >> Czy naprawdę uważasz, że jesli nawet Bolek zlecił nadanie o np. godz.
    >> 19.51, a TVN nadało ją np. 4 sek później to nastąpiło pełne niewykonanie
    >> usługi i pełny zwrot zapłaconej sumy nalezy się, bez wykazania, ze
    >> zleceniodawca poniósł szkodę?
    >
    > Może tak być.
    >
    >
    >> Zgodnie z prawem konsumenckim, tu obowiazujacym, Bolek co najwyzej
    >> powinien złożyć reklamację, żadając naprawienia wady w wykonaniu usługi
    >
    > na czym ma polegać to naprawienie wady?
    > Na cofnięciu czasu?
    >
    > Bo drugi raz tego puscic się nie da bo wyszkowski wygrałby we wszystkich
    > instancjach.
    > Wyrok mówił o jednokrotnym przeproszeniu.
    >

    I tu leży sprzecznośc w twoim poniższym powątpiewywaniu! -Sam bowiem
    przyznajesz, że ogłoszenie przeprosin nastapiło i że kazde nastepne
    przeprosiny byłyby POWTÓRZENIEM zlecenia.
    Ergo, usługa skutecznie była wykonana.
    >
    >
    >> (jesli uznac, że to kilkusekundowe opóźnienie to wada), lub tez żądac
    >> upustu od ceny usługi proporcjonalnego do charakteru wady.
    >
    > No właśnie.
    >
    > Jesli uznać
    >> zwrot ceny za 100%-owy upust, to aby nie kwalifikowac go jako darowizny
    >> Bolek musiałby wykazac, że to kilkusekundowe opóxnienie to wada
    >> wykonania usługi całkowicie ją dyskwalifikująca, jest tzw. wadą istotną
    >> czyli, ze to opóźnienie spowodowało, ze ta Bolkowa reklama zupełnie nie
    >> dotarła do widzów.
    >
    > No właśnie
    >
    >> A to oczywiście nie miało miejsca.
    >
    > A tu już trzeba udowodnić.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1