eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost] › Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Date: Mon, 04 Nov 2013 08:49:01 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 40
    Message-ID: <l58c4t$8j2$2@dont-email.me>
    References: <l55tgp$lbm$1@news.vectranet.pl>
    <6...@g...com>
    <5276d247$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52777146$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57rvd$se1$1@node2.news.atman.pl>
    <52778e25$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 4 Nov 2013 14:49:01 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="d71cc262c85020475ee750b4fc9517b4"; logging-data="8802";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18SW4JRJYALH8v/b+8LX0T4mtFHEOjjpZE="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/27.0a2
    In-Reply-To: <52778e25$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:ei6T2Ac0b1kIeCB4++zNqw8TQmo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:731053
    [ ukryj nagłówki ]

    p47 wrote:
    >
    > Czy naprawdę uważasz, że jesli nawet Bolek zlecił nadanie o np. godz.
    > 19.51, a TVN nadało ją np. 4 sek później to nastąpiło pełne niewykonanie
    > usługi i pełny zwrot zapłaconej sumy nalezy się, bez wykazania, ze
    > zleceniodawca poniósł szkodę?

    Może tak być.


    > Zgodnie z prawem konsumenckim, tu obowiazujacym, Bolek co najwyzej
    > powinien złożyć reklamację, żadając naprawienia wady w wykonaniu usługi

    na czym ma polegać to naprawienie wady?
    Na cofnięciu czasu?

    Bo drugi raz tego puscic się nie da bo wyszkowski wygrałby we wszystkich
    instancjach.
    Wyrok mówił o jednokrotnym przeproszeniu.



    > (jesli uznac, że to kilkusekundowe opóźnienie to wada), lub tez żądac
    > upustu od ceny usługi proporcjonalnego do charakteru wady.

    No właśnie.

    Jesli uznać
    > zwrot ceny za 100%-owy upust, to aby nie kwalifikowac go jako darowizny
    > Bolek musiałby wykazac, że to kilkusekundowe opóxnienie to wada
    > wykonania usługi całkowicie ją dyskwalifikująca, jest tzw. wadą istotną
    > czyli, ze to opóźnienie spowodowało, ze ta Bolkowa reklama zupełnie nie
    > dotarła do widzów.

    No właśnie

    > A to oczywiście nie miało miejsca.

    A tu już trzeba udowodnić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1