  • Data: 2023-11-16 22:28:29
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2023 o 20:07, J.F pisze:

    > Watpie aby mieli gdzies pod ręką zdjęcie z wojskową cięzarówką i
    > lezącym zubrem. Wiec zdjęcie raczej "z wypadku", ale: -Olin moze miec
    > racje, ze to inna cięzarówka przyjechała i jej zdjęcie zrobili,

    Tylko gdzie jest ta, która potrąciła zwierzę?

    > -pismak pomylil jelcza ze starem,

    Pytanie, co jeszcze pomylił w takiej sytuacji. Przecież mogli napisać
    "wojskowa ciężarówka" i też by było. Co za różnica jakiej była marki.
    JELCZe nie mogą żubrów rozjeżdżać, a

    > -Ty pomyliles i to naprawde jelcz ... wojsko mialo wczesniej jakies
    > jelcze? Bo to raczej nie jest model 442.32

    Z grubsza rzecz biorąc są JELCZe drogowe i terenowe (wojskowe). 442.32,
    to nie jedyne terenowe obecnie. Te dla wojska maja kanciaste kabiny, bo
    maja zwiększoną odporność na odłamki. To nie pancerz, a grubsza blacha.
    Charakterystyczne są płaskie szyby w tych wojskowych..

    > -teraz ponoc modne - poprosili AI o wygenerowanie zdjęcia ...

    Jeszcze mogli wstawić STARa do fotki Żubrów.

    Ale to mniej istotne. po prostu zwracam uwagę, że nie należy wyciągać z
    tej fotki jakiś wniosków co do zdarzenia bo ono może nie być stamtąd w
    ogóle.

    > Taka fizyka. O ile zderzenie całkowicie spręzyste.

    Przy jakich założeniach prędkości?
    --
    (~) Robert Tomasik