  • Data: 2023-11-17 15:29:04
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2023 o 15:04, Olin pisze:

    > No przecież wyliczyłeś, całkowicie naukowo, że aby żubr przeleciał 75
    > m, jego prędkość początkowa musiała wynosić 1200 km/h; przy czym
    > walnąłeś się 2 razy, więc powinno być 600 km/h. Na dodatek, auto ze
    > zdjęcia nie miało żadnych śladów zderzenia, z czego wyciągnąłeś
    > wniosek, że żubr wzion i umarł, a kolizja z autem to kolejna
    > mistyfikacja dziennikarzy, żeby upokorzyć mundurowych.

    Upokorzyć? Cy ktoś normalny się tym przejmuje? Jak ktoś w to wierzy, to
    nie wato się jego opinią przejmować.

    > Teraz zmieniasz front, wykręcasz kota ogonem i liczysz, że inni mają
    > pamięć dżdżownicy.

    Bo uznaję, że ktoś inny ma więcej racji? Nie jestem takim idiotą, bym
    merytorycznych argumentów nie przyjmował. 600 km/h jechać też nie mógł.

    > No właśnie, a ze zdjęcia dedukowałeś, że żadnej kolizji nie było. I
    > jeszcze marka auta się nie zgadzała, co miało być argumentem na
    > niską jakość dziennikarstwa.

    Bo jest.

    > 190 km/h to prędkość żubra po zderzeniu sprężystym z ciężarówką
    > jadącą 100 km/h.

    Dodajmy tu, ze taką, co to ma prędkość maksymalną konstrukcyjną 85 km/h.
    Ja sądzę, że to było tak: STAR sprężyście uderzył w Żubra. Ten odrzucony
    uderzył od tyłu w JELCZa, który przyspieszył od uderzenia do 100 km/h.
    Bardzo prawdopodobny scenariusz :-)

    > Nie widziałem, jak tupolew spada, filmiku na jiutiubie też chyba nie
    > ma, a jednak podobno przyziemił przed lotniskiem.

    Ale nikt tej prędkości na podstawie takiego filmu nie ocenia i nie
    podaje filmu jako źródło informacji. Bo oczywiste, że nie wszystko
    zostaje sfilmowane.

    > Na pewno pomoże przestrzeganie PDR, w tym limitów prędkości,
    > osobliwie w terenie zabudowanym. Co zrobić z żubrami, nie mam
    > pojęcia. Może je skoszarować i wypuszczać na przepustki tylko wtedy,
    > kiedy wojsko akurat nie urządza wyścigów ciężarówek. O żołnierzach w
    > artykule z GW było sporo, tyle że akurat mało pochlebnie. Miejscowym
    > niespecjalnie spodobały się ich maniery.

    Co nic nowego w sprawie nieprawdopodobnej prędkości 100 km/h nie wnosi
    do sprawy. Albo właśnie wnosi, że skoro mają swoje powody do
    nielubienia, to mogą konfabulować.
    --
    (~) Robert Tomasik