  • Data: 2023-11-16 15:46:50
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Nov 2023 14:32:46 +0100, Olin wrote:

    > Bo to wcale nie musi być ciężarówka, która uśmierciła żubra.
    > Kolejne brawurowe założenie Roberta Policmajstra

    Wcale nie musi być.
    Powiem wiecej - to moze byc dowolna wojskowa ciężarówka,
    bo pismaki potrafią wyciągnąc byle jakie, troche pasujące zdjęcie
    z archiwów.

    No ale jest na nim żubr, wojskowa cięzarówka, więc myślę, ze to
    zdjęcie z tego wypadku, aczkolwiek jak piszesz - moze to inna
    ciężarówka, o innej godzinie.

    > "Około 8 rano zadzwoniła do mnie sąsiadka i powiedziała, że wojskowi
    > potrącili żubra. Szybko poszłam we wskazane miejsce i faktycznie, na ulicy
    > obok placu zabaw, leżało ciało zwierzęcia, a wokół krążył drugi żubr, para
    > tego zabitego. Obok stały dwie ciężarówki wojskowe, przyjechał już też
    > samochód z Puszczy Białowieskiej"
    >
    > https://tvn24.pl/bialystok/stare-masiewo-samochod-wo
    jskowy-potracil-zubra-zwierze-zginelo-7433884

    I jesli to filmik nakręcony przez tą panią - to żadnych ciężarówek tam
    nie ma.

    Opierajmy sie na jakiś sprawdzonych informacjach, a nie plotkach.

    J.