  • Data: 2023-11-16 16:36:21
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bierz się za rzeczy, o których nie masz zielonego pojęcia. Ja nie
    > mam czasu Ci tu fizyki elementarnej na poziomie podstawówki tłumaczyć.

    W takim razie nie rozdrabniaj się na fizykę elementarną i po prostu
    podkreśl tarcie w twoim wzorze.

    > Samochód rzucając zwierzęciem nadaje mu energię, którą to zwierze
    > wytraca w locie. Traci na tarcie na wierzganie, na łamanie kości przy
    > uderzeniu - ale jedną ze składowych jest właśnie rzut poziomy i już na
    > podstawie danych z artykułu głupoty wychodzą. To jak dodasz te
    > pozostałe, to wyjdzie zamiast 600 km/h, to 800 km/h.

    Głupoty to ci wychodzą choćby dlatego, że zakładasz, że jak ciało
    spadnie na jezdnię to zatrzymuje się w miejscu. O faktycznej
    sprężystości zderzenia nie wspominająć. Jednym słowem dałeś gówno na
    wejściu, dostałeś gówno na wyjściu i pouczasz innych że nie mają
    gównianego pojęcia o twojej nauce. I w sumie masz rację - jak do tego
    doszedłeś "nie wiem, choć się domyślam".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!