eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTabele cen mieszkań w urzędzie skarbowym - chodzi o podatek od spadku › Re: Tabele cen mieszkań w urzędzie skarbowym - chodzi o podatek od spadku
  • Data: 2007-04-18 17:23:16
    Temat: Re: Tabele cen mieszkań w urzędzie skarbowym - chodzi o podatek od spadku
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Polnocny Wiatr napisał(a):
    > Mam problem. W zeszłym roku zmarł moj ojciec. No i zostało mieszkanie, w
    > którym on mieszkał z mamą. Mama nadal tam mieszka. Trzeba zapłacić jakiś
    > podatek od spadku. No i mamy określić cenę mieszkania. Ponoć urząd skarbowy
    > ma jakieś tabele dotyczące takich wartości. Czy wogóle takie tabele są
    > gdzieś dostepne do wglądu?
    Telefon do skarbowki - tam Ci powiedza.
    > Mieszkam w Szczecinie.
    > A czy wartości mieszkań są takie same na cała Polskę, czy w każdym mieście
    > inne?
    LOL, rozwaliles mnie. Wg Ciebie cena mieszkania w pcimiu dolnym jest
    taka sama jak cena mieszkania w wawie? A cena mieszkania w wielkiej
    plycie, gdzie remont robiony byl ostatnio 20 lat temu jest taka sama jak
    nowe mieszkanie, swiezo wykonczone?
    www.gratka.pl - poszukaj tam mieszkan ze szczecina podobnych do swojego
    i wyciagnij srednia
    --