  • Data: 2008-11-06 10:09:01
    Temat: Re: TUW i próba wyłudzenia
    Od: SynthSyntax <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiadając zbiorczo na całą dyskusję, którą wywołałem:

    1. Rzeczywiście jest to wezwanie do zapłaty - taki jest nawet tytuł
    pisma.
    2. Po przeczytaniu Waszych odpowiedzi nasuwa mi się jeden ruch z mojej
    strony - zadzwonić i poinformować o faktach - natomiast jeździć
    nigdzie i wysyłać cokolwiek nie zamierzam - pewnie zaraz znowu zostanę
    nazwany pieniaczem ale jakoś nie poczuwam się do większych kroków niż
    telefon.
    3. Proszę się o mnie nie martwić - krzywdy sobie zrobić nie dam, pism
    żadnych nigdy nie olewam, jestem czysty jak łza :-) w tej sprawie,
    natomiast nie zamierzam robić nic ponadto co powiniene - ale dzięki za
    troskę :-), p

    Dzięki wszystkim za podjęcie tematu - jak dla mnie dyskusja jest
    zakończona.

    Pozdrawiam
    Synth