    From: "Szymon" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP SA nie uwzględnia reklamacji
    Date: Tue, 20 Dec 2005 09:29:38 +0000 (UTC)

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Tepsa domaga się zapłaty za usługę, która nie działała 5 miesięcy i trwała
    > jej naprawa. Dział techniczny potwierdza niedziałanie usługi, dział
    > windykacyjny nic nie wie. Faktury przychodzą. Dostałem już kilkanaście
    > decyzji dotyczących reklamacji, w tym decyzję _przyznającą_rację_, ale
    > faktury nie zostały skorygowane. Nie muszę chyba mówić, że zostało
    wykonane
    > wiele telefonów, w tym do biura regionalnego w Poznaniu (to chyba tam,
    gdzie
    > był zatrudniony Lebiedź) i do Warszawy.
> [...]

    hej,
    ja bym złożył pozew do sądu rejonowego właściwego dla miejsca zawarcia umowy
    o "stwierdzenie nieistnienia zobowiązania"
    opisał wszystko
    dołączył korespondencję, wypunktował że nie działało.

    oraz poinformował TPsa, że złożyłes pozew (wyslac im kopię poleconym) i że
    zgodnie z Art. 101 ust. 5 Prawa Telekomunikacyjnego o treści:
    "W przypadku sporu, co do wysokości należności, odłączenie nie może
    nastąpić do czasu rozstrzygnięcia sporu, pod warunkiem zapłaty należności
    bieżących."
    czekasz na wyrok sądu i oni też muszą (nie wiem, czy dotyczy to ISDN,
    ale "zwykłego telefonu" na pewno).

    jeżeli będziesz chciał wzór pisma, podstawę prawną pozwu itd. - napisz na
    priva, ale wiadomo, jak to jest w okresie świąt :)

    nie sądzę, żeby cokolwiek innego dało skutek.

    pozdrawiam
    Szymon