  • Data: 2005-06-26 12:04:45
    Temat: Re: TP SA naciaga ludzi na 0-300
    Od: "Mertz" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WG" napisał w wiadomości:

    > złożyć wniosek o kontrolę zabezpieczeń skrzynek telefonicznych,

    A niby do kogo ten wniosek, do sądu?
    Czy na 9393 (tematu 9393 celowo nie rozwijam z wiadomych powodów)?

    > 3Mieście działała grupa która wykorzystywała słabo zabezpieczone
    > instalacje TPSA w budynkach wielorodzinnych i na koszt losowych
    > abonentów wykonywała połączenia 0-300 (doładowanie w sieci IDEA).

    Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego doładowanie tylko do tej sieci?
    I kto w ogóle wymyślił tak durną usługę pozwalającą na takie nadużycia???

    > Wielką szkodą jest to iż TPSA traktuje usługi 0-700 i 0-300 jako
    > standardową usługę i dopiero na wniosek abonenta dokonuje blokad
    > - tu jest prawdziwy problem.

    Nie ma różnicy czy w "standardzie" dostępny jest zakres 0-700, 0-300, inne
    czy 001 xxx xxx xxxx do wujka w Alabamie. Niby dlaczego ktoś miałby to na
    starcie blokować???

    Pracowałem w tej firmie kilkanaście lat i mógłbym opisać parę fajnych rzeczy
    ale na to moze przyjdzie jeszcze czas. Sieć nie była, nie jest i nigdy nie
    będzie "hermetyczna". W parę minut znajdę ci kilka, kilkanascie
    potencjalnych miejsc, z któwych może skorzystać "phreeaker".

    Na wszelki wypadek warto się zainteresować i zablokować zakresy numeracji z
    których nie będziemy przypuszczalnie korzystać.

    =Mertz=