    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Sat, 31 Jul 2004 17:47:13 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki" napisał
    > nie oznacza tez ze nie zyczą sobie tego

    A pokaz mi takiego, ktory sobie zyczy, zeby mu TIR parkowal pod oknem...
    Oczywiscie poza wlascicielem tegoz TIRa, jego rodzina czy znajomymi po
    fachu...

    > Uwazam ze osoba ktora wynajmuje mieskzanie nie ma prawa ustalac nowych
    > zasad.

    A jakiez to niby NOWE ZASADY?!?!? Pokaz mi osiedle, gdzie zasady mowia,
    ze wolno parkowac TIRem pod oknem sasiadow... To kierowca TIRa sobie
    ustalil swoj porzadek i nowe zasady parkujac autem tam, gdzie nie
    powiniem parkowac! Pani Magda zbuntowala sie przeciw takiej samowoli i
    zazyczyla sobie jedynie tego, zeby zaczal przestrzegac odpowiednich
    zasad i zabral swoja bryke w odpowiednie miejsce.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."