  • Data: 2004-07-31 14:46:40
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tyle ze zrzucenie 3 osob ze schodow moze w najlepszym przypadku
    > skonczyc sie kalectwem.
    > Facet mial wiecej szczescia niz rozumu (ten co zrzucal).

    Tu masz rację.
    W rzeczywistości wyglądało to trochę inaczej i opisu typu "zrzuciłem ze
    schodów" użyłem w celu uproszczenia sytuacji, ponieważ nie chciałem opisywać
    tego dokładnie, gdyż nie miało to w tym momencie znaczenia jak to zrobiłem.
    Tak na prawdę dałem gościom w twarz, poczym chwyciłem za "chabety" i
    sprowadziłem po schodach do drzwi wyjściowych na klatce. Otworzyłem je,
    wypchnąłem gościa i "sasunąłem" kopa na odchodne. Po czym zatrzasnąłem za
    nim drzwi.
    To samo uczyniłem z kilkoma innymi majlochami.

    > jestem wyczulony na tego typu sąsiadów co Pani Magdalena ktorym nawet
    > "bawiace sie dzieci" przeszkadzaja.

    A skąd wiesz jaka jest Pani Magda ? Czy zawsze ludzi szufladkujesz i
    osądzasz z góry, nie poznawszy ich.

    > dlatego w 90 % takich przypadkach będę bronić tych osób. Tymbardziej
    > ze w przypadku tego pana, on
    > wyjezdza by zarobic na chleb, a nie urzadza libacje pod domem. A to
    > jest wielka roznica.

    A jeżeli ten pan byłby dilerem narkotyków też uważałbyś, że zarabia w ten
    sposób na chleb ?
    Albo złodziej, który okrada mieszkania czy domy także zarabia na chleb ?
    Na prawdę nie ma to znaczenia w jakim celu ktoś coś robi. Ważne jest to,
    żeby to co robi nie wyrządzało krzywdy innym i niebyło dla nich utrapieniem,
    nawet jeśli jest to robione w tak szczytnym celu jak zarabianie na chleb.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl