eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać › Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: r...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Date: 20 Sep 2007 23:49:36 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 33
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <1xg3jsdlyzipy$.1bz19zz49vols.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1190324976 7139 213.180.130.18 (20 Sep 2007 21:49:36
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Sep 2007 21:49:36 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.5.132.200, 192.168.243.173
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:487253
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dobry wieczór.
    >
    > Swojego czasu pisałem z prośbą o pomoc odnośnie namolnych oferentów
    > wysyłających spam na nr faxowy. Pomysł jednego z grupowiczów z papierem
    > zwiniętym w pętlę i puszczanie ciągłe tej samej treści podsunął końcowy
    > plan w jaki sposób się uwolnić. Udało się.
    >
    > Teraz przyszła pora na namolnych konsultantów od marketingu TELE2.
    > Wydzwaniają na mój firmowy numer i natrętnie w chamski wręcz sposób usiłują
    > przedłożyć ofertę firmy, którą to reprezentują. Pal licho co tam chcą
    > pokazać, ale w mało kulturalny sposób wypytują kto jest właścicielem
    > telefonu, kiedy będzie, typowe katarynki-roboty. Na sugestię, że nie
    > jesteśmy zainteresowani ofertą znowu ... tratata ... i tak w kółko. Na
    > ostre, że nie jesteśmy zainteresowani rozmową z Tele2 rzucają słuchawką. Na
    > drugi dzień dzwoni inny konsultant jakgdyby nigdy nic i sytucja powtarza
    > się.
    >
    > Dzwonią o przeróżnych porach.
    > Przed chwilą około 20.00, za dnia kilka razy i bezczelnie próbują swoich
    > sił.
    >
    > Pytanie: jak skutecznie ich odstraszyć? Nigdy nie byłem, i nie będe
    > klientem firmy, która po wielu reportażach w mediach ma na celu oszukiwanie
    > swoich klientów. O jakiej podstawie prawnej skutecznie odstraszającej
    > możemy rozmawiać? Rozmowy przez nich są nagrywane więc sądzę, że po takim
    > zabiegu ostudzą swoje "ambicje".
    >
    Nie wiem czy to na wszystkich centralach działa.. ale jak potrafisz
    przewidzieć kiedy zadzwonią to może ustaw *21*997# a potem jak juz sie
    nadzwonią żeby usunąć przekierowanie, odblokowac telefon #21#

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1