  • Data: 2007-09-20 23:28:41
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak odpisali już inni subskrybenci - zdecydowanie odmawiać. Ja innej
    > drogi nie widzę. W żadnym razie nie mówić czegoś w stylu "na razie nie
    > jestem zainteresowany", "może kiedyś", "teraz nie mam czasu", choćby i
    > na odwal się, bo to tylko zwiększa szanse, że marketer kliknie
    > "zadzwonić później".

    Ja tam lubie pogadac:)) Przewaznie po intensywnym dzwonieniu daja sobie
    spoks po ok miesiacu:)
    Jesli niechce czegos to niechce i koniec, ale nadzieje sprzedawcy czasem
    warto zrobic:)) Im tez wowczas podnosi sie cisnienie, hehe.
    Kiedys jedna firma stracila na mnie -bez przesady- ok 10 godzin w ciagu
    dwuch tygodni i dali sobie siana.