    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenie pracownika w pracy
    Date: Thu, 15 Apr 2010 12:24:50 +0200

    Użytkownik "pi3tia" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4bc6e067$0$19174$65785112@news.neostrada.pl...

    > moze mam jakies patologiczne, jak to nazwales, przeczycie ze cos tu nie
    > gra i gdyby sytuacja taka miala miejsce wydaje mi sie ze nie bylo by to
    > fair wobec mnie.

    Zastąpienie Ciebie z dnia na dzień kimś innym (w domyśle: kimś np tańszym)
    byłoby nie fair. Przygotowywanie kogoś kto będzie z Tobą współpracował i w
    dalszej perspektywie przejmie Twoją działkę jest działaniem normalnym. Ty
    znasz sytuację od wewnątrz.

    > Musze za to powiedziec ze sytuacja pod wzgledem kadry w firmie nie jest
    > prawidlowa, nie mam zadnego zastepcy chociaz nie raz o niego prosilem.
    > Szefostwo woli przycinac koszty niz zatrudnic kogos dodatkowego. Nie moge
    > wziasc normalnie urlopu bo nikt za mnie pewnych rzeczy nie zrobi, malo
    > tego...musialem pracowac z reka w gipsie i nikt sie tym nie przejal

    O! I tu już bezpośrednio odczuwasz tą patologię. Nie możesz wiąć urlopu, nie
    możesz zachorować. Oceń czy warto dalej tam pracować bo nie chciałbym być
    złym prorokiem ale przede wszsytkim to ci tam zacznie za chwilę siwych
    włosów przybywać.

    W przypadku odmowy o której piszesz pracodawca ma możliwości prawne, choćby
    tak proste jak te o których pisałem.
    Gdyby miało się tak stać jak piszesz, musisz wybrac inne, bardziej poliyczne
    rozwiązanie które nie wywoła dla Ciebie negatywnych skutków, np przyjmujesz
    nowego i jeden lub dwa dni nic z nim nie robisz albo robisz tak by nie
    zrobić. Bierzesz urlop na żądanie, w następnym dniu dostarczasz
    wypowiedzenie i zwolnienie lekarskie i ciągniesz je do końca wypowiedzenia.
    --
    Jackare