  • Data: 2005-12-12 16:02:57
    Temat: Re: Szkolenia w weekendy
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pisarczyk" <q...@q...co> napisał w wiadomości
    news:dnk6ej$sul$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Trochę się wysil i poczytaj posty z ostatniego czasu. Nie jestem
    > prawnikiem,
    > czytam grupę, na podstawie jej lektury napisałem Ci, że może jak chcesz
    > paragrafy to se poszukaj w archiwum.

    Szukalem przed napisaniem, i cholera nikt jednoznacznie odpowiedziec nie
    potrafi :)

    Co prawda, wkurzają mnie teksty typu
    > GOOGLE TWOIM przyjacielem, ale Tobie się on należy.

    Jeszcze raz pisze ze szukalem - grupe prawo rowniez czytam codziennie, ale
    satysfakcjonujacej odpowiedzi nie dostalem bo jej tam po prostu nie ma.

    I tak wiedz, mam zamiar przejsc na swoje - nie musialbym uczestniczyc w
    czyms takiem do czego zmuszany jestem teraz a co w zaden sposob nie
    podniesie moich kwalifikacji, bo moja praca ma calkiem inny charakter niz
    typ szkolenia.

    Tak wiec na przyszlosc troche luzu polecam :)

    Jacek