  • Data: 2005-12-12 15:52:57
    Temat: Re: Szkolenia w weekendy
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn jak moze postapic?? Moze dysponowac moim prywatnym czasem?? Tak??
    > A jak w weekendy jestem dajmy na to "cieciem w hipermarkecie" to co??
    Nie czuję się na siłach dyskutować merytorycznie. Podpowiadam Ci, a Ty dalej
    się ...
    Trochę się wysil i poczytaj posty z ostatniego czasu. Nie jestem prawnikiem,
    czytam grupę, na podstawie jej lektury napisałem Ci, że może jak chcesz
    paragrafy to se poszukaj w archiwum. Co prawda, wkurzają mnie teksty typu
    GOOGLE TWOIM przyjacielem, ale Tobie się on należy.
    Nie pozdrawiam