  • Data: 2005-12-12 15:39:47
    Temat: Re: Szkolenia w weekendy
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dnk5dq$u5i$1@news.onet.pl...

    > To straszne 6 godzin! moze mozna to zakwalifikowac jako znecanie sie nad
    > pracownikiem :] Uwazaj bo jeszcze nie wyrobisz psychicznie i wyladujesz na
    > psychoterapi po takich praktykach pracodawcy. Poczytaj moze o stosunku
    > pracownika do pracodawcy w Japoni, Korei to sie nie bedziesz osmieszal
    > takimi tekstami i nie biadolil jak baba. Nie pomyslales ze takie szkolenie
    > moze byc dobre nie tylko dla pracodawcy a takze dla Ciebie?

    Kolejny ktory nie umie czytac bez zrozumienia??
    Starszne czy nie straszne, to moja sprawa, moj weekend i w ten weekend moge
    robic co mi sie zywnie podoba.
    Moge jechac na ryby, a moge i pracowac w weekendy u innego pracodawcy
    nieprawdaz??

    I nie chodzi tu o te glupie 6 godzin, ale jest to moj prywatny czas - w tym
    czasie moge zarobic np druga penjse i jest to bardzo realne - poza tym jest
    jeszcze cos takiego jak sprawy osobiste.

    Ale nie bede sie tlumaczyl - oczekuje profesjonalnej odpowiedzi - a nie
    odpowiedzi osob ktore nie maja nic do powiedzenia i tylko wysmiewaja -
    pytanie kogo - bo chyba tylko i wylacznie samego siebie.

    Jacek