  • Data: 2008-12-28 19:03:10
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.umvybkd5l60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Wolę np. do sądu, jak już przegniesz pałę w obrażaniu mnie.
    Niżej przegnę, poczekaj chwilę.
    A na razie tak - ciebie się nie da obrazić. Cokolwiek powiem to tylko
    prawda.

    > W tym wątku pojawiło się pewnie z 50 postów z surowymi
    > ocenami - i obeszło się bez wyzwisk.
    Nie wiem, nie czytam wszystkiego. Czytam debila piszę, że debil, i tyle.

    > Ty wyszedles z samodzielna inicjatywa rzucania mięsem,
    Cóż to ma znaczyć?

    > wiec teraz miej jaja dac na siebie namiary.
    Ty jesteś idiotą native czy po jakimś szkoleniu?

    > Przecież jako debil i półgłowek nie wysmażę
    Wiem, wiem... już to pisałem.

    Chciałeś do sądu, śmieszny chłopcze, tak? No to zrobimy w ten deseń - jesteś
    waść kretyn, dureń i palant, której to opinii mojej dałem niejeden raz wyraz
    publicznie, i co tu obecnie potwierdzam.
    Skarż mnie teraz za to.

    --
    Jotte