eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzerokość przejść w sklepachRe: Szerokość przejść w sklepach
  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <eoid2j$qrs$1@inews.gazeta.pl> <eoj58e$rk5$3@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Szerokość przejść w sklepach
    Date: Wed, 17 Jan 2007 02:40:58 +0100
    Lines: 20
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    NNTP-Posting-Host: 89.228.148.251
    Message-ID: <45ad7e44$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1168997956 89.228.148.251 (17 Jan 2007 02:39:16 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: radmar.dps
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:440267
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eoj58e$rk5$3@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale szerokości przejścia tu nie ma nic do rzeczy. Towar powinien być tak
    > ułożony, by nie spadał. Klient zaś ma nie włazić tam, gdzie widzi, że się
    > nie zmieści.
    Znaczy się co? Uważasz, że jeśli klient spacerujący w części
    przeznaczonej do obsługi klienta, wejdzie między półki a paletę w "przesmyk"
    o szerokości 1 metra i w sposób nieumyślny strąci towar, to jest to jego
    wina?
    Sklep ma obowiązek tak zorganizować sprzedaż aby spełniać obowiązujące
    normy. Jeśli oszczędzali na powieszchni, to niech teraz towar noszą w
    kartonach, a nie wożą na paletach, lub uzupełniają braki w godzinach
    zamknięcia.
    Mi też podczas zakupów w castoramie na stoisku z lampami "udało" się
    stłuc niechcący żarówki halogenowe, które były wywieszone na wieszaku niczym
    na choince w samym przejściu, jednak ponieważ to normalny sklep, to obsługa
    przeprosiła mnie za zajście i nikt o zapłacie za towar (kilkanaście zł)
    nawet nie wspomniał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1