eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzerokość przejść w sklepachRe: Szerokość przejść w sklepach
  • Data: 2007-01-17 01:40:58
    Temat: Re: Szerokość przejść w sklepach
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eoj58e$rk5$3@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale szerokości przejścia tu nie ma nic do rzeczy. Towar powinien być tak
    > ułożony, by nie spadał. Klient zaś ma nie włazić tam, gdzie widzi, że się
    > nie zmieści.
    Znaczy się co? Uważasz, że jeśli klient spacerujący w części
    przeznaczonej do obsługi klienta, wejdzie między półki a paletę w "przesmyk"
    o szerokości 1 metra i w sposób nieumyślny strąci towar, to jest to jego
    wina?
    Sklep ma obowiązek tak zorganizować sprzedaż aby spełniać obowiązujące
    normy. Jeśli oszczędzali na powieszchni, to niech teraz towar noszą w
    kartonach, a nie wożą na paletach, lub uzupełniają braki w godzinach
    zamknięcia.
    Mi też podczas zakupów w castoramie na stoisku z lampami "udało" się
    stłuc niechcący żarówki halogenowe, które były wywieszone na wieszaku niczym
    na choince w samym przejściu, jednak ponieważ to normalny sklep, to obsługa
    przeprosiła mnie za zajście i nikt o zapłacie za towar (kilkanaście zł)
    nawet nie wspomniał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1