  • Data: 2005-01-29 21:18:47
    Temat: Re: Szczerość IRCopow
    Od: "Tomy" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Wysocki" <g...@w...studio.tpi.pl> wrote in message
    news:gophi.pi.1107027450@news.apcoh.org...
    > Tyle, że Tomyemu nikt nie musi kompletnie *nic* udowadniać. BTW,
    > szkoda że twórcy polskiego prawa się do tego nie stosują, hint:
    > przepisy dotyczące molestowania seksualnego, kiedy to domniemany
    > molestujący musi udowadniać, że nie molestował. Ale to już temat
    > na pl.soc.prawo (FUT, bo jakbym nie ustawił, to pewnie moderator
    > zrobiłby to za mnie).

    Oczywiscie, ze nie musi nic udowaniac, wystraczylo tylko odpowiedziec w
    jakikolwiek sposob na zadane pytanie i sie do niego ustosunkowac. I nikt tu
    za posrednictwem internetu nie stosuje prawa, tym bardziej nikt mnie tu nie
    molestowal seksualnie, a jedynie po prostu nieslusznie i bez powodu dal
    k:line a pozniej nie chcial sie przyznac do tego bledu.
    Pozdrawiam
    Tomasz Walczak