  • Data: 2004-08-03 16:17:39
    Temat: Re: Sytuacja patowa - Urzędy Skarbowe
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Urząd Skarbowy w Pszczynie nie wystawi mamie zaświadczenia
    ponieważ
    > jedno zaświadczenie zostało już wystawione (na mnie w Oświęcimiu)
    > ponieważ zaświadczenie wydaje się na samochód a nie na
    współwłaścicieli.

    Dla mnie bzdura.
    Podmiotami spraw administracyjnych są ludzi a nie samochody
    Może zaświadczenie z Pszczyny powinno brzmieć: "nie pobierano
    podatku bo w całości został zapłacony w Oświęcimiu przez drugiego
    współwłaściciela?"

    Sądzę też że przy rejestracji istotne jest to że zapłacono cały należny
    podatek a nie to ile osób go wpłacało (podejrzewam że zobowiązanie
    podatkowe ciążyło na współwłaścicielach solidarnie i zapłata całości ze
    strony jednego, zwalnia z tego obowiązku drugiego. Padłeś ofiara
    jakiejś bezmyślności biurokratycznej. Poprosiłbym Wydział Komunikacji
    o podstawę prawną ich stanowiska, że muszą być zaświadczenia od
    dwóch US a nie jedno z zaznaczeniem, że jest opłacona pełna
    należność podatkowa za samochód

    -> http://usenet.pomocprawna.info