  • Data: 2005-06-27 16:16:41
    Temat: Re: Systemy operacyje
    Od: ila <o...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    BIGUS wrote:

    > U?ytkownik "Wójtowicz Piotr" <w...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > WItam,
    > To inslujesz z czego chcesz - najwanznieszjy jest numer klinet powinien
    > przedlozyc tobie do wgladu orginalny certyfikatu lub inne warunki licenji
    > ktore swiadcza ze jest legalnym uzykownikime tego oprogramowania.

    Oczywiscie masz obowiazek kiedy jestes etatowym agentem przedsiebiorstwa
    z Redmond. W kazdym innym wypadku nie. Nie jest zadnym obowiazkiem
    instalatora przeprowadzac sledztwo, ani nie jest zadnym obowiazkiem
    wlasiciela posiadania Windows w oryginalnym opakowaniu. Skad te glupoty
    bierzecie?

    > Przerobilem juz taki przypadek gdzie klinet podal mi z kartki numery :(
    > oczywiscie wczesniej jakos wszedl w ich posiadanie (nie wnikalem jak) i juz
    > skadlaem wyjasnienia na policji na ten temat.

    Bo jestes durnien i tyle. Po pierwsze to nie musisz skladac zadnych
    wyjasnien. Jezeli glupi policjnat chce sie bawic w agenta M$ to niech
    sie bawi. Nam nic do tego.