  • Data: 2006-12-31 17:20:07
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> wrote in message
    news:en8p6e$b92$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja wiem, czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka. Zrozum że kopia
    > zrobiona na podstawie art. 75 będzie *legalna* niezależnie od treści

    W chwili przekazywania kopi stanie się ona bezprawna. Podtrzymuję art 293 kk

    > licencji. A potem mogę ją legalnie dać komu chcę. Jedynie obdarowany
    > może załapać się na 278 kk (choć i w to wątpię).

    Łapiesz się i Ty. Znowu ten przykład z plikiem iso i kopią na płytce którą
    mam. W tym momencie jest jeszcze wszystko zgodne z prawem. Nabyta i
    skopiwana w/g art. 75 pa i licencją. Teraz doszedłem do wniosku, że dam to
    sąsiadowi niech zainstaluje na swoim kompie a licencja nie zezwala na taki
    manewr. To ja w momencie proponowania sąsiadowi przekazania trzymam w ręku
    już bezprawną kopię. Nawet jak nie weźmie i powie, że spadaj, to jest
    nielegalne, to ja złamałem prawo przez usiłowanie takiego przekazania. Jak
    weźmie to lądujemy razem w sądzie. Więcej nie będę się rozwodził czas na
    sylwka.
    --
    Maluch