    From: "d." <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sygnaturki a ustawa antyspamowa - ratunku?!
    Date: Mon, 14 Apr 2003 22:03:25 +0200

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b7er8k$ksn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > sygnaturki
    >
    > Jeśli nie ma tam zachęty do kupna określonego produktu czy usługi
    > a tylko dane kontaktowe to IMHO nie wygląda to na informację handlową.

    to jeszcze zalezy od tego, czy poprzez takie sformulowanie sygnaturki, a
    raczej jej tresci (zawierajac informacje nie tylko kontaktowe) nadawca dazyl
    do osiagniecia efektu handlowego...nie widzialem wiec nie wiem...ale jesli
    sa tam dane tylko kontaktowe, to raczej taki mejl informacja handlowa nie
    bedzie

    pozdrawiam
    d.