  • Data: 2006-04-26 14:42:22
    Temat: Re: Świadek - sprawa karna - DG
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moje pytanie:
    > -czy jest możliwość, aby Sąd przesłuchał mnie w dogodniejszym terminie?

    jeśli jesteś wezwana jako świadek, masz obowiązek się stawić. Jak tego nie
    zrobisz sad może ukarać Cię pieniężną karą porządkową a nawet zarządzić Twoje
    zatrzymanie i przymusowe doprowadzenie. Oczywiście nie musi tego robić, ale
    to już Twoje ryzyko. Możesz się nie stawić i jak dostaniesz karę pieniężną i
    ponowne wezwanie, stawić się na kolejnym terminie i jeśli sensownie
    usprawiedliwisz nieobecność wcześniejszą sąd uchyli grzywne.

    > -czy jest możliwość, aby Sąd wziął pod uwagę zeznanie, jakie złożyłam na
    > policji i zwolnił mnie z obowiązku uczestnictwa w rozprawie?

    skoro Cię wezwal to chce Cie posłuchać osobiście. Zeznania z postepowania
    przygotowawczego i tak uwzględni.

    coś podobnego istnieje ;]

    pzdr
    mk