  • Data: 2008-03-29 14:32:48
    Temat: Re: Świadek
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wzywają mnie na ŚWIADKA, strasząc równocześnie grzywnami i
    > przymusowym doprowadzeniem, podczas gdy jestem przekonany, że
    > rzeczywistym cel wezwania jest inny, niż uzyskanie ode mnie
    > informacji (bo taki jest sens bycia świadkiem).

    Chodzi o to, ze chcą ustalic kierującego. Na razie wiedzą tylko, ze ty
    jestes włascicielem samochodu.

    Swiadek nie moze kłamac :) Generalnie w przypadku przestępstwa mozna
    odmowic zeznan, jesli naraziłyby one na odpowiedzialnosc członka
    najblizszej rodziny, ale przekroczenie predkosci to nie przestepstwo
    tylko wykroczenie.

    Z chwilą kiedy zeznasz, ze ty prowadziłes to zmieniasz status z swiadka
    na oskarzonego :)

    Wtedy mozesz nakłamac, ze tyle nie jechałes :) A sąd ci uwierzy albo
    nie.

    Z trzeciej strony ..... lepiej zapłac, bo jak sprawa trafi do sądu to ci
    dorzucą koszty, a na dodatek sąd ma duzo szersze "widełki płacowe".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/