  • Data: 2008-03-29 15:10:56
    Temat: Re: Świadek
    Od: Jasio <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KsZZysiek zmarszczył się, zamyślił i w wiadomości z sobota 29 marzec
    2008 15:32 napisał:

    > Z chwilą kiedy zeznasz, ze ty prowadziłes to zmieniasz status z
    > swiadka na oskarzonego :)

    No i właśnie dokładnie o to mi chodzi! Czy taka zmiana statusu jest
    legalna? Bo że jest powszechnie stosowana, to nie mam wątpliwości.

    Nota bene, trafiłem na artykuły, z których wynika, że świadek może
    kłamać - np. tu: http://tinyurl.com/26qn6w

    > Wtedy mozesz nakłamac, ze tyle nie jechałes :) A sąd ci uwierzy albo
    > nie.

    Bez żartów. Tu to jest pomiar, z którym ciężko dyskutować.

    > Z trzeciej strony ..... lepiej zapłac, bo jak sprawa trafi do sądu
    > to ci dorzucą koszty, a na dodatek sąd ma duzo szersze "widełki
    > płacowe".

    A to już inna historia. To nie zasady, tylko taktyka. :)

    --
    Pozdrawiam,

    (js).