  • Data: 2003-11-05 11:18:56
    Temat: Re: Studia podyplomowe a renta rodzinna w ZUS
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy nie obowiązuje w tym przypadku zasada, że rok akademicki rozpoczyna
    > się w październiku, a kończy w czerwcu ?
    > 2. Czy jest jakiś sposób, abym odzyskał pieniądze, które mi się należą ?

    Pisalem o tym kiedys na grupie. Kwestia czy rok zaczyna sie w listopadzie
    czy we wrzesniu to tylko kwestia organizacyjna uczelni i nie wplywa na
    uprawnienie jako takie. Powinienies otrzymac zaswiadczenie ze jestes
    studentem w roku akad. 2003/4 i na tej podstawie przysluguje ci renta za ten
    caly rok akademicki.

    Zwroc sie z wnioskiem o wyrownanie swiadczenia.

    Dan.