  • Data: 2010-09-13 07:48:13
    Temat: Re: Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > I aż tyle. Obecnie w gminach radary stawia się nie tam, gdzie jest
    > zagrożenie, tylko tam, gdzie dadzą największy dochód. A gdzie dadzą? Ano
    > tam, gdzie normalnie wszyscy jadą szybko. A gdzie jeździ wiekszość
    > szybko? Tam, gdzie na zdrowy rozsądek jest to bezpieczne.

    Hmmm i przez taki "zdrowy rozsądek" zginęła matka mojego kolegi, a
    ojciec na wiele miesięcy wylądował w szpitalu, bo zdrowy rozsądek
    podpowiada wielu kierowcom, że ograniczenie do 40 km/h jest tam
    bezsensowne, co tam kilka ostrych zakrętów zasłoniętych, że nie widac co
    jedzie, co tam wąska droga, co tam szpital w pobliżu.... A autobus tak
    sie wlecze, to ja sobie pojadę prawym pasem szybciej, bo co tam 40 km/h....

    I bynajmniej tam często stoją i łapią i mam nadzieję, że będą to robić
    częściej, bo tych, którym "zdrowy rozsądek" podpowiada, że bezpiecznie
    tam jest jechać szybciej jest ciągle zbyt wielu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl