  • Data: 2010-09-13 07:03:57
    Temat: OT: połamanie języka
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-09-2010 08:23, Jacek_P pisze:

    > No to dobiję ;)
    >
    > "montaż radii samochodowych" (w Nowym Targu).

    A widziałam. Po drodze z Poznania, więc to nie żaden endemit nowotarski. :-)

    A "magneZ na lodówkę" widział"?
    I "wieszaczki z magneZem".

    Te i inne niesamowite produkty można nabyć w Obi :-)

    Ach, gdzie te czasy kiedy człowiek się czepiał takich uroczych
    kwiatków jak "kakała brak" (na barze mlecznym) i "renament".

    Na koniec mała zagadka:

    Jak należy czytać nazwę firmy "Formyca"? (jak ktoś chce się bawić, to
    odpowiedź z uzasadnieniem poproszę).

    A jak wymówić nazwę "Euro-Mixs" i się nie opluć?

    Co oznacza skrót "tel.com." przed, jak się wydaje, numerem telefonu.

    Połamania języka!

    ps. dowiedziałam się nie dawno, że do różnych znanych matematykom
    systemów geometrii doszła nowa - komputerowa (komputerowa geometria kół
    - tanio!)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813