  • Data: 2010-09-14 08:41:57
    Temat: Re: Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Hmmm i przez taki "zdrowy rozsądek" zginęła matka mojego kolegi, a ojciec
    > na wiele miesięcy wylądował w szpitalu, bo zdrowy rozsądek podpowiada
    > wielu kierowcom, że ograniczenie do 40 km/h jest tam bezsensowne, co tam
    > kilka ostrych zakrętów zasłoniętych, że nie widac co jedzie, co tam wąska
    > droga, co tam szpital w pobliżu.... A autobus tak sie wlecze, to ja sobie
    > pojadę prawym pasem szybciej, bo co tam 40 km/h....
    >
    > I bynajmniej tam często stoją i łapią i mam nadzieję, że będą to robić
    > częściej, bo tych, którym "zdrowy rozsądek" podpowiada, że bezpiecznie tam
> [...]

    I co, przestanie podpowiadać ?

    Zawsze mi się przypomina jak to w dobrze znanym miejscu, gdzie stoją, w
    święto zmarłych, zatrzymali ... staruszka jakiegoś, który po prostu nie
    wiedział, że można sobie spokojnie grzać na ograniczeniu ale przed tym
    zakrętem trzeba zahamować. Taki jest "sens" fotoradarów.