    From: "allbi" <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
    Date: Wed, 26 Oct 2005 23:42:00 +0200

    > Firmy kurierskie sa ubezpieczone. Jezeli paczka ulega uszkodzeniu to
    > nalezy spisac protokol. Oryginal musi byc dolaczony do Reklamacji.
    > Reklamacje moze zlozyc zarowno Nadawca jak i Odbiorca. Takie
    > niezdecydowanie
    > i spychologia obu z Was koniec koncow obroci sie przeciwko Wam.

    Protokół został spisany przez klienta, ale nie poczuwa się on do spisania
    reklamacji. Proszę zauważyć, że przesyłka nadal znajduje się w magazynie
    docelowym. Abym sama mogła spisać reklamację musiałabym uszkodzenia widzieć,
    a jak mam je zobaczyć, jeśli stolica nie chce towaru, który defakto
    uszkodziła, przywieźć do nadawcy? Przecież otrzymali towar pełnowartościowy.
    Mogę chyba tylko złożyć zażalenie na niedotrzymanie warunków umowy, lub
    reklamować niedostarczenie przesyłki.

    Monika