eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
    References: <djopdk$cn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Message-ID: <s...@l...eu.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 212.244.232.40
    Date: 26 Oct 2005 22:47:16 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1130359636 212.244.232.40 (26 Oct 2005 22:47:16 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 13
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!nf1.ipartners.pl!ipa
    rtners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:337666
    [ ukryj nagłówki ]

    allbi napisał(a):

    > Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który
    > przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru nawet
    > nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy. Wydaje
    > mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy.

    Firmy kurierskie sa ubezpieczone. Jezeli paczka ulega uszkodzeniu to
    nalezy spisac protokol. Oryginal musi byc dolaczony do Reklamacji.
    Reklamacje moze zlozyc zarowno Nadawca jak i Odbiorca. Takie niezdecydowanie
    i spychologia obu z Was koniec koncow obroci sie przeciwko Wam.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1