  • Data: 2008-08-03 19:13:25
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: d...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 20:50, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Prawnik powinien być bardziej kategoryczny :) 50% to jakby wróżba.
    > Według mnie za mało wiemy, żeby cokolwiek bardzo kategorycznie
    > odpowiedzieć. Ale najpewniej jest tak jak pisze Kam czyli oboje są
    > winni. A jak oboje są winni, to zostanie skazany przez sąd, ten co do
    > którego wpłynie wniosek o ukaranie.

    Nie jestem prawnikiem, ale prosta wykładania stosowana przez kilku
    grupowiczów jest dla mnie bardzo naciągana. Kierująca pojazdem złamała
    prawo, czym wprowadziła mnie w błąd. Jest oczywiście reguła
    ograniczonego zaufania, ale ograniczonego - nie zerowego. Poza tym mam
    prawo przyjmować, że inni uczestnicy ruchu drogowego przestrzegają
    prawa. Nie wiem, może i w świetle prawa byłem winny, teraz to już nie
    ma znaczenia, ale na pewno sprawa nie jest tak czarno-biała jak ją
    niektórzy rysują.

    Pozdr
    DJ