  • Data: 2008-08-03 22:10:55
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    d...@p...pl pisze:

    > odpowiedzi, część przyznająca rację policjantowi, część - mi. Ale
    > właściwie wszystkie opinie bardzo rzeczowe, poparte cytatami z
    > kodeksu.

    Cóż, nie wiedziałem, że jesteś tak żałośnie niekompetentny, że nawet nie
    potrafisz zdobyć ustawy i trzeba ci dostarczać cytaty.

    > A tu Andrzej Lawa co chwilę wtrąca swe mądrości, choć widać,
    > że pojęcie chłopak ma średnie.

    Widać? No tak - przy twojej metodzie "patrzenia" polegającej na
    odwracaniu wzroku i pakowaniu się w nieistniejący dla ciebie pojazd ;->

    > Widać, że gdybym napisał coś w stylu: "skoczył do mnie koleś z nożem,
    > dziabnął mnie w udo i ramię, więc odstrzeliłem mu łepetynę. Co mi
    > grozi?"
    > Andrzej Lawa: Art 148 k.k. - minimum 8 lat za kratami, na twoim
    > miejscu szykowałbym się na 15, jak będziesz miał pecha 20.

    Bądź uprzejmy nie imputować mi swoich urojeń.

    > Zero szerszego spojrzenia na sprawę, zero kompleksowej analizy
    > sytuacji. Ślepe trzymanie się jednego, odpowiadającego z góry
    > przyjętej tezie przepisu. Żenada.

    Zero szerszego spojrzenia to akurat ty zaprezentowałeś i stąd to
    zderzenie. Jakbyś zaprezentował szersze - to byś pierwszeństwa nie
    wymusił i kobiecie w bok samochodu nie wjechał.