  • Data: 2008-08-03 21:07:27
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: d...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 21:07, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > d...@p...pl pisze:

    > Może na księgowości ;->

    No tak, prawo na uniwerku ze średnią blisko 5, kończy drugą aplikację,
    na pewno dostał się na nią przez przypadek, pierwszą zapewne kupił.

    Zadałem to samo pytanie na innym forum, otrzymałem wiele konkretnych
    odpowiedzi, część przyznająca rację policjantowi, część - mi. Ale
    właściwie wszystkie opinie bardzo rzeczowe, poparte cytatami z
    kodeksu. A tu Andrzej Lawa co chwilę wtrąca swe mądrości, choć widać,
    że pojęcie chłopak ma średnie.

    Widać, że gdybym napisał coś w stylu: "skoczył do mnie koleś z nożem,
    dziabnął mnie w udo i ramię, więc odstrzeliłem mu łepetynę. Co mi
    grozi?"
    Andrzej Lawa: Art 148 k.k. - minimum 8 lat za kratami, na twoim
    miejscu szykowałbym się na 15, jak będziesz miał pecha 20.

    Zero szerszego spojrzenia na sprawę, zero kompleksowej analizy
    sytuacji. Ślepe trzymanie się jednego, odpowiadającego z góry
    przyjętej tezie przepisu. Żenada.

    DJ