  • Data: 2019-02-03 20:29:48
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-02-19 o 20:16, Kviat pisze:

    > Te działania są aż tak niejawne, że aż nie można było powiedzieć opinii
    > publicznej, że oprócz notatki zastosowano działania niejawne.

    Nie sądzę. Zawsze się znajdzie jakiś niedoinformowany, który ponieważ
    nie będzie wiedział, co napisać, to napisze,ze nic nie robią licząc na
    to, ze ktoś mu napisze, co zrobiono :-D Stary sposób i już niestety na
    tyle znany, ze mało kto się na to nabiera. Przy czym wydaje mi się, że
    jakby kogoś to interesowało, to znalezienie stosownego zarządzenia
    jawnego i dostępnego w necie nie powinno nikogo przerosnąć. Natomiast
    nie wiem, co oni tm zrobili i jedynie mogę zakładać, że zrobili to, co
    powinni.