  • Data: 2019-02-03 20:29:02
    Temat: Re: Stefan W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 19:48:54 +0100, Kviat napisał(a):

    > Czego nie wie? Nie wie dlaczego został policjantem, a nie kafelkarzem?

    Ze pracuje sie po to, zeby zarobic ...

    > To nie wiedział, że kafelkarz zarabia więcej od policjanta?
    > Jeżeli kulsona zaskakują takie oczywistości, to w ogóle nie powinien
    > znaleźć się w policji.

    Cos w tym jest, tylko co kafelkarze maja nas bronic ?
    No, kulsony w sumie kiepsko bronia :-)

    > Gdyby mu chodziło po głowie, żeby łapać przestępców, a nie robić same
    > notatki, to słusznie by było, żeby zarabiał więcej.

    Widac doswiadczenie, a moze starsi koledzy, mu podpowiadaja, ze
    wazniejsze sa notatki niz lapanie przestepcow.

    > Jakby kulson oprócz notatki zrobił coś więcej, to zarobiłby mniej? Ale
    > po co ma się narobić, skoro nie zarobi więcej, nie?

    No widzisz - nieglupi jest :-)

    > Skora mało zarabia, to walić robotę, zrobić notatkę i sprawa załatwiona?
    > Nie rozumiem takiej logiki.

    Widac juz wie, ze wiecej nie zarobi. Wiec woli robic notatki w
    terminie - moze za to wiecej placa :-)

    > Płaczą, że za mało zarabiają, a jednak za te gówniane pieniądze pilnują
    > pomników

    Ale przeciez to nie ich wina.

    > i kopią demonstrantów walczących o przestrzeganie prawa i konstytucji.
    > Ochraniają marsze faszystów zamiast wsadzać ich do pierdla.
    > A potem są zdziwieni, że społeczeństwo nie popiera ich żądań wyższych
    > wynagrodzeń.

    No, wczesniej zdarzalo sie, ze kopali "faszystow".

    > Jakoś nie słyszałem od żadnego kulsona "pierdolę, za takie pieniądze
    > pomnika pilnował nie będę, mam ważniejsze sprawy na głowie. Pierdolę,

    ukladanie kafelek ?
    Dostal rozkaz, to musi pilnowac pomnika.

    > faszystów ochraniać nie będę. Za żadne pieniądze nie będę, bo nie po to
    > poszedłem do policji żeby ochraniać ludzi, którzy łamią prawo."

    Ale oni w legalnej demonstracji ida :-)

    Zreszta skad wiesz - moze i czesc tak mysli, tylko nie sa na tyle
    glupi, zeby sobie nie dopowiedziec "jak tylko zdobede prawo do
    emerytury".

    > Propagowanie faszyzmu jest w Polsce karalne, wrzaski "śmierć pedałom"
    > jest nawoływaniem do przestępstwa.

    A "smierc faszystom" ? :-)

    > I co robi policja? Bezradnie rozkłada
    > ręce, bo przecież nic się nie da zrobić z kilkudziesięcioosobową grupą
    > łysych idiotów.
    > Pokopać i spałować ludzi walczących o przestrzeganie prawa się da, bo to
    > nie wymaga wysiłku, a łysych faszystów się nie da.

    moze wiedza, ze spoleczenstwo niespecjalnie lubi pedałow i za
    ochranianie im podwyzki nie da :-P

    Albo nie chca skonczyc pilnujac teczy :-)

    Albo pamietaja, ze Konstytucja daje obywatelom swobode posiadania
    pogladow, a nawet ich gloszenia ...

    > Tak samo jak sporządzenie notatki nie wymaga wysiłku. To po co się
    > przemęczać za gówniane pieniądze, nie?

    Szczegolnie jak komendant wymysli statystyki i trzeba sie skupic jak
    je polepszyc :-)

    J.