    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Stefan W
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <GNp4E.372594$UB1.308005@fx06.ams1> <q2u3im$k5i$1@node2.news.atman.pl>
    <5c5361d1$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6lqo6lud8o08$.dw7z7811vp9$.dlg@40tude.net>
    <5c539c4b$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c5470b9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c548832$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <tja7n635cmx5.1o66jlao9olqm$.dlg@40tude.net>
    <5c57034d$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <vjdx0ytvc4q7$.z226rdi5vh7e$.dlg@40tude.net>
    <5c57132b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 3 Feb 2019 17:38:08 +0100

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 17:13:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Uzyskanie informacji jest możliwe. Nigdzie nie pisałem,ze nie. Nie ma
    > możliwości uzyskania w ten sposób dowodu, ale informacja pozytywna
    > pozwoliłaby na wszczęcie postępowania.

    Przestalem rozumiec. Z zasady nie mozna nic zrobic, ale jak sie zrobi,
    to mozna wykorzystac i nabiera mocy dowodowej?
    Oj cos mi sie wydaje, ze traktujecie to swobodnie - jak potrzeba, to
    moc dowodowa jest, a jak przeszkadza to jej nie bylo i nic nie mozna
    bylo zrobic :-)

    Tak czy inaczej - skoro przyznajesz, ze mozna bylo cos zrobic, to
    skoro tego nie zrobiono, to Policja zaniedbala :-P

    > To "wyjaśnili", że nie ma zamiaru niczego wielkiego czynić. Wszyscy
    > wiemy, jak się to skończyło.

    A nie wiem czy wyjasnili.

    Jakby policja wyslala do ZK prosbe "prosze ustalic czy wiezien XX
    wydaje sie byc niebezpieczny dla otoczenia po zakonczeniu kary" i
    dostala pismo "nic na to nie wskazuje", to by dzis z duma pokazywali
    to pismo. A skoro nie pokazuja, to widac nie poprosili :-P

    > I...?

    I majac wiarygodne doniesienie moze by jednak warto sprawdzic.

    > A gdyby sobie już pogadał pomijając informację, ze w owym czasie
    > szlajał się po Warszawie - to co?
    > Przypominam, że obserwowali go psychiatrzy kilka razy.

    To przynajmniej byscie mogli powiedziec, ze sprawdziliscie.
    A tak, to musicie sie wstydzic.

    Naprawde szlajal sie po Warszawie?
    To moze trzeba bylo wyslac notatke do komendy warszawskiej, zeby sie
    zainteresowala.

    > Brak ludzi tu nie stoi na przeszkodzie niczemu. Zwróciłem uwagę na
    > nieścisłość. Większość takich informacji jest po prostu ignorowana. Są
    > odpowiednie procedury do tego.

    A co z tymi nieignorowanymi ?
    I kto podejmuje decyzje, zeby zignorowac ? Ryzykant :-)

    A czas leci ...

    J.